(044)240-21-01 phone logo

blog

Наш блог регистрация

Блог последние комментарии

Научный подход
Научный подход
Оцените материал
(2 голосов)

О. Г. Ноздрачова,
вчитель англійської мови, вчитель-методист
Багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей,
м. Чернівці

vchitel-dlya-obdarovanih-dItey-yak-fasilItator-yih-rozvitkuУ сучасному українському суспільстві поняття обдарованості дітей викликає все більший інтерес. Розробляються нові методи роботи з обдарованими дітьми, це означає, що таких дітей стає більше. Як виявити обдарованих дітей у звичайному класі? І як же з ними працювати надалі? Чи можна розвивати таку обдарованість, або є сенс її гальмувати? Що ж робити, якщо талант є, але він не розкритий, і як це може вплинути на майбутнє дитини? Ці та інші питання хвилюють українських педагогів.

Оцените материал
(1 Голосовать)

О. Г. Ноздрачова,
вчитель англійської мови, вчитель-методист
Багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей,
м. Чернівці

vikoristannya-infografIk-1Прогресивні вчителі завжди цікавляться використанням нових технологій і нових підходів у викладанні та вивченні мов, і стрімке зростання популярності інфографіки змушує нас звернути на неї увагу з цієї точки зору.

Оцените материал
(2 голосов)

Г. В. Руда,
ст. викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою
Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

О. Г. Ноздрачова,
вчитель англійської мови, вчитель-методист
Багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей,
м. Чернівці

zarubIzhniy-dosvId-organIzatsIyi-roboti-z-obdarovanimi-dItmi-1У статті здійснено теоретичний аналіз основних підходів до навчання обдарованих дітей за кордоном.

Оцените материал
(4 голосов)

Ноздрачова Олена Геннадіївна, вчитель-методист
Комунальна обласна спеціалізована школа-інтернат
ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів
«Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей»
м. Чернівці

zaporuka-efektivnogo-formuvannya-navichok-movlennya-1Сьогодні мета навчання - не просто знання мови, а вміння використовувати її в реальному спілкуванні, тобто практичне володіння мовою, отже, розвиток «комунікативної компетенції». Необхідною бачиться якнайшвидша розробка нових методів і технологій досягнення комунікативної компетенції, тобто здатності і готовності здійснювати іншомовне міжособистісне і міжкультурне спілкування з носіями мови.

Оцените материал
(2 голосов)

 

Ноздрачова Олена Геннадіївна, вчитель-методист
Комунальна обласна спеціалізована школа-інтернат
ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів
«Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей»
м. Чернівці

vihovna-funktsIya-pIdruchnika-Inozemnoyi-movi-1Навчально-виховний процес у школі неможливий без підручника. З його отриманням учні працюють на уроках і самостійно. Підручник знайомить з основними поняттями, категоріями, сприяє формуванню певних поглядів, світогляду зору, переконань і якостей поведінки особистості, здійснюючи одночасно навчальну, виховну і розвиваючу функції. Сьогодні існує велика кількість українських і зарубіжних підручників з англійської мови. З одного боку, вчитель має можливість вибрати відповідний підручник, з іншого боку, досить складно зробити цей вибір і знайти навчальний посібник, відповідне особливостям учнів, що відповідає потребам вчителя, учнів, батьків і виконує всі три функції підручника.

Оцените материал
(3 голосов)

Яківчик О.М.
вчитель англійської мови Чернівецької гімназії №5
Куриш С.М.
доцент, завідувач кафедри методики викладання філологічних дисциплін
Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

shIst-tehnologIy-yakI-vrazhatimut-shkIlniy-svIt-u-nedalekomu-maybutnomu-1В статті зроблена спроба проаналізувати майбутнє навчальних технологій, які запроваджуються в освітній процес. Дослідницька група NMC (США) при готувала щорічну доповідь про вплив сучасних технологій на освіту.

Оцените материал
(5 голосов)

Мазур Ірина Миронівна
Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ст №1
смт. Богородчани, Івано-Франківська обл.

proektna-dIyalnIst-na-urokah-anglIyskoyi-movi-ta-evropeyske-movne-portfolIo-1Теоретичне обґрунтування проектної діяльності

Метод проектів виник ще на початку минулого століття, коли провідними педагогами шукались способи розвитку активного самостійного мислення дитини, щоб навчити її не просто запам’ятовувати і відтворювати знання, а вміти застосовувати їх на практиці. Одними з перших застосували у своїй роботі саме навчання застосування знань на практиці Д.Дьюї, І.Кілпатрик, Р.Штайнер.

Оцените материал
(6 голосов)

Лисак Оксана Русланівна, вчитель англійської мови
Долинської ЗШ І-ІІ ступенів
Запорізького району Запорізької області

Hook-Book--Look-Took-1Знання іноземних мов є важливою передумовою для особистих, культурних, професійних та економічних контактів. Зростаючі потреби в спілкуванні та співпраці між країнами та людьми з різними мовами та культурними традиціями, нова освітня система в Україні вимагають суттєвих змін у підході до викладання, оновлення змісту та методів навчання іноземних мов.

Оцените материал
(6 голосов)

Даценко Ірина Вікторівна,
вчитель англійської мови
вищої кваліфікаційної категорії,
Канівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №6
з поглибленим вивченням іноземних мов

vikoristannya-multimedIynih-tehnologIy-pri-vivchennI-anglIyskoyi-movi-1Динамічний розвиток сучасного суспільства, світова глобалізація, бурхливий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій впливає на перерозподіл світового освітнього простору, потребує забезпечення можливості отримання якісної освіти, вимагає нових підходів до організації процесу підготовки молодого покоління до суспільного життя. Необхідними умовами повноцінної, практично зорієнтованої освіти є її доступність та зорієнтованість на використання сучасних інноваційних засобів навчання. Тому, відповідно до чинних державних цільових програм, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в наш час є національним пріоритетом освіти України. Відомий вислів Н. Ротшильда про те, що «хто володіє інформацією, той володіє світом», у сучасному розумінні безсумнівно можна перефразувати як, «хто володіє інформаційними технологіями, той володіє світом освіти».

Оцените материал
(2 голосов)

Цимбалюк Олена Анатоліївна,
заступник директора з навчально-виховної роботи,
вчитель англійської мови,
вчитель білінгвального малювання,
спеціалізована школа І ступеня № 322
з поглибленим вивченням англійської мови
Деснянського району м. Києва.

Білінгвізм є предметом гордості тих, хто ним володіє, і предметом осуду з боку тих, кому його недодали. Якщо розглядати школу як модель людської спільноти (або спільноту в мініатюрі), виявляється, що саме білінгвальна школа є найбільш точним наближенням до життя сучасного мультикультурного суспільства. Її навіть можна вважати мультикультурною школою, яка створює Європу в мініатюрі.

Роман Алієв, Наталія Каже
«Билингвальное образование. Теория и практика.»

bIlIngvalne-navchannya-v-kontekstI-suchasnih-IntegratsIynih-kontseptsIy-osvIti-7Політичні та суспільні зміни, які відбуваються у сучасному світі та в Європі зокрема та глобалізація суспільства, зумовлюють необхідність знання принаймні однієї або кількох іноземних мов. Це в повній мірі стосується англійської мови. Узагальнюючи досвід багатьох країн, можна зробити висновок, що найкраще іноземну мову засвоюють, застосовуючи моделі білінгвального навчання. Переважна більшість європейських країн може дозволити собі білінгвальну освіту, суть якої полягає в тому, що серія предметів викладається та вивчається іноземною мовою.

Издательства

Рассылка

Подпишитесь на нашу рассылку

Корректор

Если Вы вдруг найдёте ошибку на нашем сайте, выделите её и нажмите клавиши Shift+Enter чтобы сообщить нам об этом. 

Социальные сети