Плануємо урок

Оцените материал
(1 Голосовать)

Планируем урокЕфективність проведеного уроку залежить в першу чергу від його планування.
Планування - це обов'язковий компонент роботи вчителя, який дозволяє раціонально використовувати час та навчальні матеріали на уроці. Завдяки плануванню з'являється можливість залучити всіх учнів у навчальний процес, передбачити і врахувати результати роботи. Крім того, планування підвищує авторитет вчителя.

ХІД УРОКУ ЕЛЕМЕНТ УРОКУ  МАТЕРІАЛИ
 WARM UP

WARM UP
ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
Бажано, щоб вона мала комунікативне навантаження, але не була стандартною (бесіда вчителя про погоду, запис у журнал, написання дати на дошці) На початковому етапі треба поступово розширювати набір типових виразів повсякденного спілкування. Дітям молодшого віку дуже подобається фонетична зарядка: хорове повторення за вчителем віршів, лічилок, римівок. 

Магнітофон, Підручник
 РRЕSЕNТАТIОN

РRЕSЕNТАТIОN
ВВЕДЕННЯ МОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Учням слід пояснювати цілі уроку, звертати їхню увагу на початок нового елементу. Це важливо для керування класом, а також для закладання основ самостійної роботи учнів. Бажано подавати матеріал у контексті, зрозумілому дітям та підкріпленому ілюстраціями. На початковому етапі дозволяється використовувати рідну мову для перевірки розуміння.

Картки, підручник
 РRАСТІСЕ

РRАСТІСЕ
ЗАКРІПЛЕННЯ (раніше поданого і нового матеріалу за допомогою вправ на формування умінь)
На цьому етапі навчання вчитель дотримується принципу усного випередження, що передбачає засвоєння матеріалу спочатку усно, а потім у читанні та письмі:

  • усне мовлення обов'язково підкріплюється картками, малюнками, фотографіями;
  • читання має форму хорового та індивідуального (у послідовному порядку);
  • навички письма формуються у послідовності опанування написання окремих букв, слів, простих речень (за зразками);
  • аудіювання на початковому етапі включає розуміння команд вчителя та прослуховування простих ситуативно обумовлених текстів.

Залежно від етапу, учні можугь використовувати мовні зразки спонтанно (під час гри або творчого завдання)

 Підручник, наочність
 REVIEW and ROUND-UP

REVIEW and ROUND-UP
ПОВТОРЕННЯ /СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Можливість ще раз поглянути на цілі уроку та оцінити, чи вдалося їх досягти. Важливо, щоб діти розуміли, чого вони навчилися, тому формулюйте мету таким чином, щоби вони розуміли, що не просто гралися або співали, а наприклад, під час гри вчилися правильно "вітатися та прощатися"

 

 SUMMING UP

SUMMING UP
ПІДСУМОК
Оцінка роботи учнів на уроці та пояснення домашнього завдання (не бажано давати додому завдання, які потребують більше 20 хвилин на підготовку).

 Підручник, Робочий
зошит

Звичайно, елементи уроку взаємопов'язані, але можуть бути використані у довільному порядку. Часто вчитель вводить новий матеріал, закріплює його, а потім проводить рольову гру, щоб вдосконалити навички використання мовного матеріалу у говорінні. Окремі елементи уроку можна повторювати кілька разів протягом одного уроку. На практиці розвиток умінь не відбувається ізольовано: прослуховування діалогу може бути частиною введення нового мовного зразку, відповіді на запитання під час діалогу є не тільки частиною вправи на аудіювання, вони також забезпечують практику говоріння. Взагалі, особливість уроку іноземної мови полягає в тому, що засвоєний матеріал багаторазово повторюється не за рахунок механічного заучування, а завдяки включенню в нові ситуації й інший контекст.

Підручник, наочність
Последнее изменение Вторник, 19 Февраля 2013 07:30

Оставить комментарий

Издательства

Рассылка

Подпишитесь на нашу рассылку

Корректор

Если Вы вдруг найдёте ошибку на нашем сайте, выделите её и нажмите клавиши Shift+Enter чтобы сообщить нам об этом. 

Социальные сети