(044)240-21-01 phone logo

blog

Наш блог регистрация

Блог последние комментарии

Відгук до НМК “ English World ”, Macmillan

Автор 
Оцените материал
(1 Голосовать)

vIdguk-do-nmk-english-world-macmillan-1Киричок Людмила Дмитрівна,
вчитель англійської мови,
спеціалізована школа№3, м. Полтава
.

Відкритий урок для слухачів курсів П ОІПОВ
в першому класі на тему “My Toy”.

З кожним днем зростає інтерес до вивчення іноземних мов в Україні. Учні і батьки розуміють, що без них неможливе існування у сучасному світі. Працюючи в школі з поглибленим вивченням іноземних мов, серед яких англійська, німецька, французька і китайська, можна з впевненістю сказати, що їх інтерес є виправданим.

Маючи дванадцятирічний стаж роботи в школі, я б хотіла поділитися з молодими колегами досвідом роботи з автентичними підручниками в початковій школі, адже діти саме цього віку навчаються за новою програмою , якає досить складною і мені б хотілося зробити їхнє навчання змістовним, цікавим і водночас доступним. З цією метою, я детально ознайомилася з підручниками різних видавництв і мій вибір зупинився на курсі “ English World ”, Macmillan. І це не дивно ,адже девізом авторів цього підручника, які мають досвід викладання англійської мови в усьому світі, є віра в те, що навчання ,яке є наполегливою працею, може проходити з насолодою, якщо зробити його цікавим, захоплюючим і мотивуючим.

Компонент “ English World ” покладається з підручника, друкованого зошита, карток, постерів , книги для вчителя, CD таDVD. Кожен рівень складається з 12 розділів, в яких подається лексичний матеріал, що відповідає віковим особливостям учнів початкової школи, на основі якого будується подальша робота з розвитку навичок граматики, говоріння, читання, аудіювання і письма. Найбільше, що мені імпонує-це те, що весь матеріал можна використовувати на інтерактивній дошці ,робота на якій є улюбленим заняттям моїх учнів. До речі ,це є темою методичної проблеми, над якою я працюю:“ Використання інформаційно-комунікаційних технологій на початковому етапі викладання англійської мови ”. Вам не доведеться “ винаходити велосипед ”-все це ви зможете використовувати в повному обсязі за допомогоюDVD, на якому анімаційні персонажі допомагають навчатися, подорожуючи від розділу до розділу . Ключовими рисами цього курсу є активне викладання і навчання. З самого початку “English World” заохочує учнів спілкуватися англійською мовою зі своїм вчителем та один з одним. Одним із нововведень сучасної освіти є впровадження мовного портфоліо , де учні можуть фіксувати свої досягнення і результати. В кінці друкованого зошита є мовне портфоліо , яке учні можуть заповнити самостійно або з вчителем і прослідити свої результати від початку і до кінця.

Пропоную Вашій увазі відкритий урок для слухачів курсів П ОІПОВ в першому класі на тему “My Toy”

Topic. My Toys

Objectives: to revise and practice vocabulary and the topic of the lesson, to practice ABC letters , sounds and colours , to develop pupils listening ,speaking and writing skill, to teach pupils to describe toys, to develop pupils imagination through interactive activities.

Equipment: pupils book, workbook DVD, flashcards, Internet resources

Procedure

Step I: Introduction

-Greeting:
- Good morning.
-How are you? How are you ? How are you my dear friends?
-I am fine. I am well. I am OK. I am alright.
Let us sing and let us dance.
Let us run and play.
Let’s turn around and touch the ground.
Let’s have fun all the day.
-Expectations: at this lesson will practice ABC letters ,sounds and colours , describe toys, make up words, sing songs, recite poems ,do morning exercises and just have fun, so enjoy our English lesson

Step II. Warming up.

-Phonetic drills: sound[ ? ] www.starfall
-Tongue twister:” A fat cat is on the mat, on the black mat”.

Step III. Listening

-Pupils listen to the ABC song and name the letters
-Pupils make up words, using ABC letters: doll, ball, car.
-Pupils listen and practice colours using flashcards and recite the poem:
Green, brown, black, blue.
What’s your name and how are you?
Pink, white, yellow, grey.
My name is Masha, I am fine today.
- Pupils examine the picture and name the objects
-Pupils listen and follow the dialogue Ex .2,p.25(PB)
-Pupils read and dramatize the dialogue

Step IV. Relaxation

“If you are happy” www. supersimple learning

Step V. Writing

-Pupils read and circle words . Ex1.p2 (WB)
-Pupils read and colour .Ex .2 p .2(WB)

Step VI Speaking

-Pupils name toys using flashcards.

-Pupils name their colours .

-Pupils describe their toys. “I have got a toy.It is a teddy. It is brown. It is big. I like my toy.

-Pupils practise the best stories on voice recorder www.vocaroo

Step VII .Summing up

At this lesson we practiced ABC letters, sounds, colours and a tongue twister, revised words and the topic “Toys”, described toys, made up words, sang songs, recited poems did morning exercises and had fun.

vIdguk-do-nmk-english-world-macmillan-2vIdguk-do-nmk-english-world-macmillan-3vIdguk-do-nmk-english-world-macmillan-4vIdguk-do-nmk-english-world-macmillan-5vIdguk-do-nmk-english-world-macmillan-6

Оставить комментарий

Издательства

Рассылка

Подпишитесь на нашу рассылку

Корректор

Если Вы вдруг найдёте ошибку на нашем сайте, выделите её и нажмите клавиши Shift+Enter чтобы сообщить нам об этом. 

Социальные сети