(044)240-21-01 phone logo

blog

Наш блог регистрация

Блог последние комментарии

Як зацікавити учнів працювати на уроці

Автор 
Оцените материал
(5 голосов)

yak-zatsIkaviti-uchnIv-pratsyuvati-na-urotsI-1

Костишин Наталія Василівна, вчитель англійської мови
Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
с. Дзвиняч, Богородчанського району, Івано-Франківської області

Кожен із нас, вчителів, не раз намагався дати відповідь на питання: «Як зацікавити учнів працювати на уроці?». Звичайно, можна це стимулювати лише оцінками, а можна нетрадиційним підходом до організації уроку. І разом з тим залишатися у рамках класно-урочної системи.

На разі не існує універсального методу, тому що ефективність того або іншого методу залежить від багатьох факторів. Ми намагаємось використовувати кращі елементи різних методів, інтегруючи різні методики, об’єднуючи найкращі їх сторони відповідно до потреб та можливостей наших учнів.

Із власного досвіду можу сказати, що під час уроків з використанням інноваційних технологій працюють всі учні, навіть ті, які не проявляють активності на звичайних уроках.

Дуже важливим є сам факт підготовки такого уроку, який потребує набагато більше часу, ніж до звичайного. Готуючись до нього, чітко його продумую, планую, знаходжу такі родзинки, випадки, факти, які зацікавлять учнів, стануть мотивацією до праці, як на уроці, так і самостійно.

Потрібно сказати ще й про вплив інноваційних уроків на вироблення в учнів якостей, яких потребує сучасне життя.

Серед них можна виділити соціальні, під якими розуміємо вміння працювати в колективі, брати на себе відповідальність, самостійно мислити та діяти, обґрунтовано приймати рішення, комунікативність - уміння виступати перед аудиторією, ставити запитання та давати відповіді на них, інформаційні – знаходити і використовувати необхідну інформацію, критично її осмислювати.

Диференційований підхід – основна складова особистісно-орієнтованого навчання, тому, готуючись до уроку, добираю індивідуальні завдання для кожної дитини, планую роботу в парах, у групах.

Заохочування, створення яскравих наочно-образних уявлень, навчально-пізнавальна гра, створення ситуації успіху, проблемної ситуації, спонукання до пошуку альтернативних рішень, виконання творчих завдань, створення ситуації взаємодопомоги – це прийоми психолого-педагогічної підтримки діяльності учнів, але результативність їх використання залежить від майстерності вчителя. Добираючи завдання до уроку, пам’ятаю про те, що вони мають бути цікавими, різноманітними, посильними, а головне – у дитини завжди має бути вибір, тому я не « даю» завдання, а « пропоную». Кожен учень є рівним партнером спілкування на уроці і заслуговує на те, щоб його думку і бажання враховували. Кожен учень відчуває, що без нього не відбувається кожен етап уроку .

На моїх уроках діти грають найрізноманітніші ролі - від кореспондента газети чи журналу до еколога. Учні отримують диференційовані завдання, відповідно до здібностей кожного. Кожен учень розкриває свої здібності і водночас почувається комфортно на уроці, переживаючи ситуацію успіху.

Костишин_My_Friend's_Character

Оставить комментарий

Издательства

Рассылка

Подпишитесь на нашу рассылку

Корректор

Если Вы вдруг найдёте ошибку на нашем сайте, выделите её и нажмите клавиши Shift+Enter чтобы сообщить нам об этом. 

Социальные сети