(044)240-21-01 phone logo

blog

Наш блог регистрация

Блог последние комментарии

Використання технологій та методологій критичного мислення в процесі формування у школярів культури здоров’я засобами англійської мови

Автор 
Оцените материал
(30 голосов)

kultura-zdorovya-zasobami-anglIyskoYi-moviДика Світлана Михайлівна
вчитель англійської мови вищої категорії
старший учитель комунального закладу
«НВО-ЗОШ І-Ш ступенів № 31 з гімназійними класами,
центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я»
Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

 

 «Ми не те, що ми знаємо, але те, що готові навчатися»
Мері Кейтон Бейтсон

Враховуючи потреби сучасного суспільства, національна доктрина розвитку освіти України поставила перед нами, освітянами, завдання формування творчої, соціально активної та здорової особистості. В зв’язку з цим хочу звернути Вашу увагу на питання «Використання технологій та методологій критичного мислення в процесі формування у школярів культури здоров’я засобами англійської мови».

Сьогодні ми докладаємо величезних зусиль, намагаючись уникнути стресів, наслідків переїдання і забруднення атмосфери. Але спосіб нашого мислення впливає на здоров’я набагато більше, ніж будь-який з цих факторів. Це вже доведено не тільки педагогікою, а й сучасною медициною. Східна філософія давно пов'язала фізичні страждання людини з порушеннями на рівні думки, поведінки, моралі, відношенням до людей і навколишнього світу. Не дарма, один з висловів медицини Тибету свідчить - «40 тисячам захворювань відповідає 40 тисяч згубних станів свідомості».

І якщо в наш час більшість людей зрозуміло, що потрібно тренувати тіло, щоб підтримувати його у гарній, здоровій формі. Але не всі ще усвідомлюють, що мислення також вимагає зусиль і тренування. Нажаль, навколо безліч прикладів недбалого мислення, занадто залежного від емоцій. Це також примушує мене як вчителя звертатися до методологій та технологій критичного мислення в своїй навчальній діяльності.

Доречі саме технологія критичного мислення увібрала в себе багато інших ефективних педагогічних технологій сучасності, зокрема таких як особистісно-орієнтоване навчання та інтерактивне навчання. Вся інноваційна освіта зосереджується передусім на формуванні творчого й водночас критичного мислення в поєднанні з толерантністю.

Свого часу Конфуцій стверджував: «Навчання без міркування - марна праця». Якби він жив у наші часи, його вислів, мабуть, звучав так: «Навчання без критичного мислення – марна праця».

Формуванню у наших учнів критичного мислення та здорового способу життя в значній мірі допомогають підручники та інша навчальна література британських видавництв. За час своєї роботи вчителем англійської мови, я використовувала багато різних підручників, але навчальна література Oxford and Cambridge University Press мені подобається найбільше. Мій особистий досвід використання, наприклад, підручників серії Headway та Making Headway видавництва Oxford University Press є дуже позитивним. Ця навчальна література являє собой стандарт високої якості та реалізує можливість інтерактивного та мультимедійного навчання.

Навчальні матеріали підручників серії Headway та Making Headway вчать учнів самостійно критично мислити, аргументувати власну думку, приймати нестандартні рішення, генерувати ідеї та бути толерантними. В них переважають завдання творчого характеру, цікаві ігрові ситуації та інші інтерактивні вправи. Автори цієї серії навчально-методичних комплексів Джон та Ліз Соарз і Грехем Воркмен спираються на передові сучасні методики навчання англійській мові. Робота з данними НМК сприяє вивченню англійської мови відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної освіти та Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.

Пропоную Вашій увазі цикл уроків по темі здорового способу життя з використанням технологій та методологій критичного мислення.

Lesson 1 a sound mind in a sound body

Lesson 2 health is above wealth

Lesson 3 sport and healty way of life

Lesson 4 illnesses and their treatment

Lesson 5 ecology and man's health

1 Комментарий

  • Комментировать Елена Судакова Понедельник, 27 Октября 2014 12:19 написал Елена Судакова

    Світлана Дика, вчитель англійської мови з Кіровограду, використовує методології та технології критичного мислення в процесі формування у школярів культури здоров’я засобами англійської мови. Вчитель використовує в своїй роботі навчальну літературу видавництв Oxford та Camabridge University Press. Підручники Headway та Making Headway мають стандарти високої якості та спираються на передові сучасні методики навчання і допомагають формуванню в учнів критичного мислення та здорового способу життя. Вчитель розробила цикл з 5 уроків по темі «Здоров’я» з використанням технологій та методологій критичного мислення, які допоможуть розширити знання учнів про здоров’я та сформувати культуру здорового способу життя.

Оставить комментарий

Издательства

Рассылка

Подпишитесь на нашу рассылку

Корректор

Если Вы вдруг найдёте ошибку на нашем сайте, выделите её и нажмите клавиши Shift+Enter чтобы сообщить нам об этом. 

Социальные сети