(044)240-21-01 phone logo

ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ДІАЛОЗІ КУЛЬТУР

Автор 
Оцените материал
(28 голосов)

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-1Дика С.М., вчитель англійської мови КЗ
«НВО-ЗШ І-Ш ступенів №31 з гімназійними
класами, ЦДЮТ «Сузір’я» Кіровоградської
міської ради Кіровоградської області»

«Багатомовність – це шлях до розуміння людей, це світ без кордонів»
Букетова Н.І., доктор філософських наук, професор

Cьогодні не можна по-справжному навчати та виховувати молодь без міжнародного впливу, який є суттєвою частиною навчально-виховного досвіду багатьох навчальних закладів.

В сучасному світі, більш інтегрованому, ніж колись, наша молодь по-справжньому стає громадянами світу, і ринок праці, в якому вона конкуруватиме, також стає все більш міжнародним. Викладання іноземних мов постійно пристосовується до того, щоб підготувати молодь до світу, який постійно змінюється. Вивчення іноземної мови для спілкування, розуміння та здатність оцінювати інші культури, вміння розповідати про свою власну країну, навчання в напрямку до спільної мети з ровесниками з інших країн – ось ключові компоненти сучасного освітнього процесу, який охоплює багато сфер діяльності .

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-2

 

 

 

 

 

 

 

Global Teenagers Project, 2005 р.

Наш навчальний заклад має певний досвід роботи у цьому напрямку. Починаючи з вересня 2005 року наші учні приймають участь у різноманітних телеколабораційних проектах Міжнародної освітньої та ресурсної мережі «Айорн» (iEARN) та Європейської шкільної мережі.

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-3

 

 

 

 

 

 

 

Learning Circles “Health”, 2006 р.

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-4

 

 

 

 

 

 

 

Проект “Places and Perspectives”, 2011 р.

Серед них хочу назвати такі проекти як “The Global Teenagers Project” , “My Europe”, “Places and Perspectives”, участь у яких дала можливість формування в наших учнів цілого ряду компетентностей: лінгвістичних, комунікативних, компетенцій пов’язаних з комп’ютерною грамотністю, навичок критичного мислення і співробітництва.

Так, наприклад, “The Global Teenagers Project” сприяв формуванню у наших учнів відкритості, толерантного ставлення до цінностей, відмінних від національних ідей, до культури, звичаїв та традицій інших народів, здатність диференціювати спільне та відмінне в різних культурах, сприймати українську культуру, як невід'ємну частину загальнолюдської.

Зазначу, що участь у проекті “Places and Perspectives” активізувала використання нашими учнями краєзнавчого матеріалу англійською мовою. Вона наблизила іншомовну комунікацію до особистого досвіду учнів, дозволила оперувати в спілкуванні зі своїми закордонними однолітками тими фактами та відомостями, з якими вони зтикаються у своєму повсякденному житті.

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-5

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-6

 

 

 

 

 

 

 

 

Участь у проекті “My Europe” та кампанії “Spring Day In Europe” сприяла розвитку національної самобутності наших учнів, дала їм можливість ближче познайомитися з європейськими цінностями та традиціями, дізнатися більше про Європейський Союз та його відносини з Україною, а найголовніше дала відчути, що ми, українці, - європейська нація.

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-7

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-8

 

 

 

 

 

 

 

Проект “Machinto”, 2014 р.

В поточному навчальному році наш навчальний заклад приєднався до міжнародного проекту “Machinto”. Основною метою цього проекту є виховання в молоді прагнення жити в мирі та злагоді, розвиток уміння аргументовано відстоювати власні погляди й позиції, формування розуміння причетності до всіх подій, які відбуваються не тільки в рідній країні, а й у світі.

В процесі роботи над проектом його учасники представляли один одному свої спільноти (клас, навчальний заклад, країну), знайомились з творами японської дитячої письменниці Мацутані Мійоко «Ще трохи...» та американскої письменниці Елеонор Коерр «Садако та тисяча журавликів». (Обидва твори про долі японських дівчаток, які постраждали під час Хіросіми.) Зараз учні досліджують події аварій на Чорнобильській АЕС та на атомній станції міста Фокусіми, шукають інформацію про альтеративні джерела енергії. Кінцевим результатом проекту має стати спільна електронна книга з творчими роботами дітей з країн-учасниць проекту. А есе учнів на тему боротьби за мир, їх малюнки , плакати та інші послання миру (Peace Messages) будуть розташовані на сайті організації "Global Campaign for Peace Education".

 

vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-9vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-10vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-11vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-12vivchennya-anglIyskoYi-movi-u-dIalozI-kultur-13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Peace Messages» учнів нашого навчального закладу

Вважаю, що подібного роду форми та методи роботи вчать наших учнів бачити світ очима громадян України, сприяють росту їх національної самосвідомості та патріотизму. Більш того, така робота допомагає ще раз переконатись у тому, що освіта долає всі національні кордони і дає можливість нашим учням насправді стати громадянами всієї планети. Саме такий підхід, на мою думку, відповідає сучасним вимогам до навчання та виховання підростаючого покоління громадян України.

 

Оставить комментарий

Издательства

Рассылка

Подпишитесь на нашу рассылку

Корректор

Если Вы вдруг найдёте ошибку на нашем сайте, выделите её и нажмите клавиши Shift+Enter чтобы сообщить нам об этом. 

Социальные сети