(044)240-21-01 phone logo

Instagram на уроці

Автор 
Оцените материал
(3 голосов)

instagram-na-urotsI

Минулого навчального року ми з учнями працювали над проектом “Multi-projects”, основна ідея полягала у персоналізації навчального процесу. І один з моїх учнів представив свої фотороботи в Instagram. Мені сподобалося і я вирішила впровадити Instagram в свою діяльність.

Instagram – соціальна мережа, безкоштовний додаток обміну фотографіями та відео до 15 секунд. Створена у жовтні 2010 року Кевіном Систром та Майком Крігером. Згідно правил та умовам використання Instagram, дітям до 13 років не дозволено створювати акаунт. На сьогодні Instagram має понад 90 мільйонів користувачів по всьому світові та набуває все більшої популярності серед молоді.

На початку навчального року я запропонувала учням зареєструватися та створити акаунт в Instagram. Частина учнів була здивована: «Як? І ви є в Instagram?» Певним чином, так. Під час реєстрації виникли наступні проблеми: додаток сумісний з iPad, iPhone, iPod, IOS, телефонами на Android – учні, у яких немає планшетів та подібних телефонів не змогли створити акаунт. На комп’ютер Instagram завантажується, але користувач може лише керувати власним профілем створеним на вищевказаних пристроях. Вихід – організували роботу у парах та групах.

Мій проект “First Day of School”

Project “First Day of School” in Instagram

Goals: identify and describe the first day of school, help to work in Instagram, revise writing skills, encourage to look for unusual ideas, respect each other, work together.

  1. Download Instagram in Play Market.
  2. Create an account.
  3. Follow friends.
  4. Snap a photo.
  5. Add comments.

Explain Everything

  1. Use #firstdayofschool, #dayofknowledge, #ukraine, #kirovohrad
  2. Write your thoughts.
  3. Add comments to your friend’s photo.
  4. Discuss them in a small group.

Criteria for comments
Students should think and suggest them.
For example, short, polite etc.

Begin by making positive comments. Be specific.
Create a poster First Day of School.
Students should discuss and choose the most interesting photos, mix them and present their idea.

Нотатки. Під час роботи над проектом створили власний хештег #obaribari шляхом відкритого голосування, як самий незвичний та римований.

Дуже багато було дискусій щодо публічності фоторобіт та відповідно про власну безпеку в інтернеті. У більшості публічність асоціюється з самим собою і фото в їх акаунтах – це переважно селфі. Постає задача – навчити створювати роботи, які відповідали б темі та заохочували до пошуку незвичних ракурсів у звичайному. Наступна складність – додати опис до фото та написати коментар. Вимога була 3-4 речення, які пояснюють зображення, інші учні коментують. Завдання перепитували декілька разів і коментарі так і не написали. Виявилося дуже складно умістити інформацію у декілька речень та бути конструктивним коментатором.

Ідеї застосування Instagram

1. Photo Essay

Запропонувати тему, наприклад, My working day, My hobby, My summer vacation. До фоторобіт додати опис та об’єднати хештегом.

2. Inquiry Question

Учні роблять фотографії та додають відкрите запитання до своєї роботи. Інші відповідають.

Instagram сприяє розвитку мовних навичок, критичного мислення та співробітництву.

3 комментарии

  • Комментировать Маргарита Калюжна Пятница, 24 Октября 2014 17:24 написал Маргарита Калюжна

    Дякую пані Світлані за теплі слова. Знаю, що вона вчитель, який засинає і прокидається з новими ідеями, як, наприклад, Peace Project, який вона збирається реалізовувати та шукає однодумців.
    З повагою, Маргарита Калюжна

  • Комментировать Svetlana Dikaya Пятница, 24 Октября 2014 03:06 написал Svetlana Dikaya

    Ідея Маргарити Калюжної про створення Multi-project дійсно нова та цікава. ЇЇ реалізація дає можливість персоналізації навчання, що сьогодні дуже важливо. Імпонує і думка вчителя про використання соціальної мережі Instagram. Обов’язково її запозичу!
    Дякую за інноваційні ідеї та натхнення як пані Маргариті, так і пані Олені Судаковій, яка створила для вчителів англійської мови такий корисний ресурс.

  • Комментировать Елена Судакова Четверг, 16 Октября 2014 09:28 написал Елена Судакова

    Як реалізувати ідею персоналізації навчального процесу? Маргарита Калюжна, вчитель з НВК «Кіровоградський Колегіум», відвідала міжнародну освітню виставку BETT Show 2013 у м. Лондон. Однією з тенденцій в сучасній освіті там було визнано персоналізацію навчання. У вчителя виникла ідея "multi-projects", коли в одному класі можуть реалізуватися декілька проектів об'єднаних однією ідеєю. Спільна ідея - це навички учня 21 століття. Основа кожного мульти-проекту - інтереси, таланти та прагнення учня.
    Маргарита поділилася своїм досвідом використання популярної серед молоді соціальної мережі Instagram при роботі над проектом Multi-projects. Instagram дозволяє обмінюватися фотографіями та відео, писати коментарі. Вчитель вирішила використати цей ресурс на уроках англійської мови для створення Photo Essay та Inquiry Question. Робота над цим проектом викликала жваву зацікавленість і багато дискусій в учнів. Ви можете ознайомитися з цими проектами, натиснувши на посилання в статті. Якщо вас зацікавила ця інформація і ви вирішили використати можливості Instagram в проектній роботі на своїх уроках, надсилайте свої запитання і коментарі.

Оставить комментарий

Издательства

Рассылка

Подпишитесь на нашу рассылку

Корректор

Если Вы вдруг найдёте ошибку на нашем сайте, выделите её и нажмите клавиши Shift+Enter чтобы сообщить нам об этом. 

Социальные сети